نقد و بررسی تلفن پاناسونیک مدل KX-TG2511

مشخصات فنیتلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG2511 مشخصات فیزیکی ابعاد پایه۹۸x121x54 میلی‌متر وزن۱۳۰ گرم قابلیت اتصال به دیوار

مشخصات فنیتلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG2511
مشخصات فیزیکی

ابعاد پایه۹۸x121x54 میلی‌متر
وزن۱۳۰ گرم
قابلیت اتصال به دیوار
مشخصات فنی

تعداد خطوط۱
دفترچه تلفن
توضیحات دفترچه تلفنقابلیت ذخیره ۵۰ مخاطب
نمایشگر
توضیحات نمایشگرنور پس زمینه نارنجی
قابلیت کنفرانس
اسپیکر
Caller ID
دسترسی سریع به شماره
مشخصات بی سیم

تعداد گوشی های بی سیمیک عدد
فرکانس۱٫۹ گیگاهرتز
برد۵۰ متر داخلی و ۳۰۰ متر خارجی
نوع باتری۲xAAA
شارژدهی مکالمه۱۸ ساعت
شارژدهی در حالت آماده‌به‌کار۱۷۰ ساعت
سایر مشخصات

امکانات و قابلیت هادارای ۱۰ زنگ مختلف، دارای شماره گیر مجدد
کمپانی پاناسونیک از جمله شرکت‌های بزرگ و قدیمی در زمینه تولید کالاها و تجهیزات الکترونیکی می‌باشد که با تولید ‏محصولات جدید خود نقش موثری در بازار لوازم الکترونیک ایفا می‌کند. یکی از دستگاه های خاص و کار آمد این کمپانی تلفن ‏مدل ‏KX-TG2511‎‏ می‌باشد که از سری تلفن‌های مطرح و بنام بشمار می‌آید. این دستگاه با کارایی مناسب و ساده ‏خودش تأثیر بسزایی در نوسان قیمت‌های تلفن داشته است که با آن بیشتر آشنا می‌شویم.‏
مشخصات فنی و کیفیت ساخت
تلفن بی سیم ۲۵۱۱ دارای ابعاد ۹۸x121x54 میلی متر و وزنی بالغ بر ۱۳۰ گرم را داراست که برای یک دستگاه تلفن بسیار مناسب می‌باشد. این محصول خوش طرح دارای امکانات و قابلیت‌های متفاوتی است که به عنوان مثال می‌توان به کنفرانس یا قابلیت انتقال تماس در آن اشاره کرد. شاید بتوان گفت یکی از معایب بزرگ این محصول نداشتن منشی تلفنی بر روی دستگاه است که کاربران امروزی به آن احتیاج بسیاری دارند. بلندگوی دیجیتال این دستگاه با بهترین تکنولوژی روز دنیا طراحی شده که کیفیت صدای بسیار بالایی دارد.

این دستگاه دارای یک صفحه نمایش بزرگ و مناسب است که هیچ گونه خستگی را برای چشم همراه نخواهد داشت. ۲۵۱۱ دارای یک حافظه جانبی است که قابلیت ذخیره ۵۰ شماره مخاطب را داراست که در نوع خودش مناسب است. از دیگر مزیت‌های این محصول می‌توان به نشانگر شماره های مخاطب و دسترسی سریع به شماره‌ها را ذکر کرد. این محصول در هنگام استفاده ۱۸ ساعت و در حالت آماده به کار ۱۷۰ ساعت قابلیت شارژ دهی دارد.
جمع بندی
تلفن بی سیم پاناسونیک مدل ۲۵۱۱ از سری تلفن‌های خوش طرح و پر کاربرد می‌باشد که طرفداران بسیار زیادی را به سمت خود کشیده است که دارای قابلیت‌های خاص خودش می‌باشد و اگر از یک سری معایب این محصول بگذریم می‌تواند در مصارف خانگی و اداری کاربرد بسیار مناسبی را داشته باشد.
نقاط قوت
طراحی زیبا
بسیار سبک و کم وزن

      سانترال ارزان ایرانی بتیس

ثبت دیدگاه

4 + 17 =