نقد و بررسی تلفن پاناسونیک مدل KX-TG6671

مشخصات فنیتلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG6671 مشخصات فیزیکی قابلیت اتصال به دیوار مشخصات فنی تعداد خطوطیک عدد

مشخصات فنیتلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG6671
مشخصات فیزیکی

قابلیت اتصال به دیوار
مشخصات فنی

تعداد خطوطیک عدد
دفترچه تلفن
نمایشگر
توضیحات نمایشگر۳٫۵ اینچی و ۱٫۸ اینچی
توضیحات قابلیت ضبط مکالمهقابلیت ضبط ۱۸ دقیقه پیام روی منشی
منشی تلفنی
قابلیت ضبط منشی
قابلیت کنفرانس
قابلیت انتقال تماس
اسپیکر
نور پس زمینه صفحه کلید
Caller ID
دسترسی سریع به شماره
مشخصات بی سیم

تعداد گوشی های بی سیمیک عدد
فرکانس۱٫۹ گیگاهرتز
برد۶۰ متر داخلی و ۳۰۰ متر خارجی
نوع باتریNi-MH شارژِی و به اندازه AAA
شارژدهی مکالمه۱۳ ساعت
شارژدهی در حالت آماده‌به‌کار۲۶۴ ساعت
قابلیت مکالمه گوشی با پایه دستگاه
امکان برقراری تماس از طریق پایه
اتصالات

جک هدفون
سایر مشخصات

امکانات و قابلیت هاقابلیت تنظیم میزان صدای ورودی، دارای قابلیت استفاده دستگاه سیم دار در مواقع قطع برق، دارای ۵ دکمه شماره گیر سریع بر روی دستگاه سیم دار، دارای قابلیت مسدود نمودن تماس تا ۲۵۰ شماره دل خواه، دارای قابلیت تنظیم صدا در حالت بی صدا، قابلیت استفاده تا ۶ گوشی اضافه، قابلیت تخصیص زنگ دل خواه به مخاطب دل خواه، دارای بلند گوی دیجیتال بر روی تلفن بی سیم و با سیم، دارای ۵ زنگ مختلف، دارای دکمه گوشی یاب بر روی پایه دستگاه، دارای گیره کمر بند، دارای دو عدد باتری، یک عدد شارژ گوشی بی سیم، دارای سیم تلفن، دارای ۲ عدد آداپتور برق
کمپانی پاناسونیک از جمله شرکت‌های بزرگ و قدیمی در زمینه تولید کالاها و تجهیزات الکترونیکی می‌باشد که با تولید محصولات جدید خود نقش موثری در بازار لوازم الکترونیک ایفا می‌کند. یکی از دستگاه های خاص و کار آمد این کمپانی تلفن مدل KX-TG6671 می‌باشد که از سری تلفن‌های مطرح و بنام بشمار می‌آید. این دستگاه با کارایی بالا و قابلیت‌های منحصر به فرد خودش تأثیر بسزایی در نوسان قیمت‌های تلفن داشته است که با آن بیشتر آشنا می‌شویم.
کیفیت ساخت و طراحی دستگاه
همان طور که قابل مشاهده است طراحی این مدل دستگاه بسیار شیک و چشم گیر می‌باشد. پایه دستگاه با قابلیت‌ها و امکانات فراوانی طراحی شده که این مدل را از بقیه تلفن‌ها مجزا می‌سازد. وجود نشانگر تعداد پیام‌های صوتی موجود بر روی پایه و قابلیت‌هایی هم چون بلندگوی دیجیتال، صفحه نمایش LCD و شارژ دهی مناسب از جمله مزیت‌های مفید این دستگاه محسوب می‌شود. شاید برای شما نیز بارها این اتفاق افتاده باشد که در حین مکالمه شارژ تلفن بی سیم شما تمام شود و دیگر نتوانسته باشید تا شارژ شدن دوباره تلفن با مخاطب خود ارتباط تلفنی داشته و به مکالمه خود ادامه دهید. تلفن پاناسونیک مدل KX-TG6671 را می‌توان گزینه مناسبی برای حل این مشکل و یا بهتر بگوییم، این مورد برای ارتباط‌های تلفنی دانست. نکته دیگر مهم نیز توجه به این مورد است که در موارد قطع برق نیز می‌توان از تلفن سیم دار آن برای مکالمه استفاده نمود و دیگر لازم نیست که در این مواقع از تلفنی اضافه جهت ارتباط با شماره و مقصد خود استفاده کنید. نور پس زمینه این دستگاه در شب جلوه خاص و چشم گیری در شب به آن می‌بخشد.

تلفن Panasonic مدل KX-TG6671با قابلیت‌های گفته شده آن را به انتخابی مناسب برای افرادی تبدیل می‌کند که به دنبال تلفنی با قیمت مناسب، امکانات در خور و قابل قبول هستند. پس اگر به دنبالی تلفنی کامل برای محیط زندگی خود می‌گردید که علاوه بر کیفیت مناسب صدا مزیت‌های گفته شده را نیز دارا باشد تلفن KX-TG6671 شرکت خوش نام پاناسونیک انتخابی است که از خرید آن پشیمان نخواهید شد.
نقاط قوت

صفحه نمایش بسیار بزرگ دستگاه سیم دار
وجود دکمه شماره گیری سریع
کیفیت ساخت بالا
منشی تلفن
قابلیت استفاده در مواقع قطع برق

      سانترال ارزان ایرانی بتیس

ثبت دیدگاه

2 × 2 =