نقد و بررسی تلفن بی سیم تکنوتل مدل TF-701

تکنوتل یکی از بهترین شرکت‌های تولید کننده و عرضه تلفن در بازارهای داخلی است که با بیش از

تکنوتل یکی از بهترین شرکت‌های تولید کننده و عرضه تلفن در بازارهای داخلی است که با بیش از ۱۹ سال سابقه فعالیت در زمینه فروش تلفن از پیشگامان خدمات مخابراتی به مردم بوده و توانسته برترین محصولات تلفن را از لحاظ کیفیت و تنوع به بازار عرضه کند. تکنوتل طی سالیان متمادی سعی کرده است که رضایت مشتری را همواره جلب نماید و احترام به مشتری را سرلوحه کار خود قرار دهد و توانسته آن را در عملکرد خود به اثبات برساند. حال اگر شما به دنبال تلفنی با کیفیت و مرغوب هستید ما تلفن تکنوتل را به شما معرفی می کنیم.این تلفن قابلیت استفاده روی میز و نصب روی دیوار را دارد که هم می توان در منزل و محیط اداری استفاده کرد. تلفن بی سیم که مشاهده می کنید با مدل ۷۰۱ عرضه می شود. از مزیت های این تلفن می توان به طراحی زیبا، بدنه محکم و شماره گیری آسان اشاره کرد. مشخصات کامل این تلفن در زیر درج شده است.
صنایع تلفن تکنوتل با تکیه بر دانش فنی متخصصان خود و با استفاده از مدرن ترین روش های طراحی، مرغوبترین قطعات، و دقیق ترین روش های کنترل کیفی، همیشه کوشیده تا محصولاتی با کیفیت، متنوع و متفاوت را در اختیار مردم قرار دهد.
نقاط قوت:
نور پس زمینه صفحه نمایش
قابلیت قفل شماره گیری برای شماره های خاص
امکان قطع صدای میکروفن
۱۶ نوع زبان برای صفحه نمایش
طراحی بسیار زیبا
شارژدهی عالی
مشخصات فیزیکی:
قابلیت اتصال به دیوار
مشخصات فنی:
تعداد خطوط۱
دفترچه تلفن
نمایشگر
اسپیکر
نور پس زمینه صفحه کلید
Caller ID
دسترسی سریع به شماره
مشخصات بی سیم:
تعداد گوشی های بی سیم یک عدد
فرکانس۱٫۹ گیگاهرتز
برد۵۰متر داخلی و ۳۵۰ خارجی
نوع باتریNi-MH شارژِی و به اندازه AAA
شارژدهی مکالمه۱۱ ساعت
شارژدهی در حالت آماده‌به‌کار۱۶۰ ساعت
سایر مشخصات:
امکانات و قابلیت هاسازگار با سیستم GAPامکان افزایش گوشی های سیار به ۵ عدد۱۶ نوع زبان برای صفحه نمایششماره گیری قبل از آزاد کردن خطتکرار آخرین شماره گرفته شدهامکان ذخیره ۳۰ شماره ورودی و ۱۰ شماره خروجیدفترچه تلفن با قابلیت ذخیره ۵۰ شماره، ۱۲ کاراکتر۱۰ نوع زنگامکان تنظیم حجم صدای زنگ، بلندگو و گوشیزنگ بیدار باشقطع موقتنور پس زمینه صفحه نمایشقابلیت قفل شماره گیری برای شماره های خاصامکان قطع صدای میکروفنچراغ نشانگر در حال شارژ بر روی پایه دستگاهدفترچه راهنمای فارسی

      سانترال ارزان ایرانی بتیس

ثبت دیدگاه

پنج × 2 =