چرا سانترال ؟

سانترال ها با شبکه کردن تلفن های داخلی و مدیرت خطوط شهری ارتباطات هدفمند مابین داخلی ها  و مخاطبان خطوط شهری را امکان پذیر مینمایند.در این روش با به اشتراک گذاشتن خطوط شهری زمینه ی ارتباط کاربران با خطوط شهری فراهم شده و علاوه بر این کاربران میتوانند بدون پرداخت هزینه با یکدیگرارتباط برقرار نمایند.

چرا سانترال بتیس ؟

  •  وجود دیزای فول بر روی سانترال های بتیس بدین معناست که خطوط شهری سانترال های بتیس به صورت پیشفرض شامل پاسخگوی خودکار و پخش پیغام دلخواه هستند این قابلیت در برند مشابه با خرید کارت دیزا بسیار محدود و عدم ارتقا زیاد امکان پذیر میباشد.
  • عدم نیاز به تلفن های گران قیمت اپراتوری و تامین کلیه نیازهای خود از تلفن های معمولی میباشد این قابلیت در حالیست که سایر برند های مشابه با وابستگی خود به تلفن اپراتوری علاوه بر صرف هزینه ی زائد جهت برنامه ریزی و ادامه روند خود نیازمند تلفن اپراتوری هستند .
  •  اتصال به گوشی های بیسیم و سامانه ها
  • ۹,۰۰۰,۰۰۰ زیر منو های ده مرحله ای جهت سامانه های تلفن گویا ( این قابلیت با هزینه فعال میگردد ) و سازگار با خطوط ۹۰۹ هوشمند
  •  استفاده از کالر آیدی سیستمی درصورت تمایل و عدم تداخل در سیستم سانترال و همچنین از دست نرفتن شماره تلفن های تماس گیرندگان در شرایط خاص
  •  با توجه به در نظر داشتن های پشتیبانی ضعیف سیستم های موجود فاقد گارانتی شایان ذکر است سانترال های بتیس دارای گارانتی تعویض بی قید شرط می باشد .
  •  قابلیت اتصال به کامپیوتر ، محاسبات و مانیتورینگ کلیه ارتباطات داخلی و شهری و نرم افزار مدیریت به صورت پیش فرض
  •  وجود ۱۰,۰۰۰,۰۰۰ ملودی لاین در سانترال های ظرفیت بالای بتیس در حالیست سیستم های مشابه تنها شامل دو ملودی لاین هستند
  • به علت بروز بودن این سیستم  و خواست جامعه امروزی دیگر نیاز به روش های قدیمی ضبط صدا بر روی سانترال نمیباشد و سانترال بتیس تنها با ریختن فایل صوتی مورد نظر در مموری کارت micro SD موجود بر روی سیستم قادر خواهد بود فایل های صوتی با کیفیت را پخش نماید .
  • موجود بودن فایل های صوتی فارسی به صورت پیش فرض بر روی دستگاه که موجب از میان رفتن سر در گمی های ناشی از ضبط پیغام اولیه میشود و تقدیم چندین فایل صوتی دیگر متناسب با انواع کاربرد شرکتی ، پزشکی ، وکالتی و سایر
  • مزیت های بالا علاوه بر مدرنتر بودن سانترال سبب از بین رفتن هزینه های پنهان راه اندازی سیستم سانترال میگردد . این مساله در حالیست که برند مشابه در مدل های کم ظرفیت گاهی هزینه های پنهانی برابر با هزینه خود سانترال دارند و حتی در مدل های ظرفیت بالا هزینه های پنهان گاهی به ۸ الی ۹ برابر قیمت سانترال میرسد.
  • ارسال پیامک ( SMS ) در صورت تمایل و استفاده از خانه هوشمند بتیس برای وضعیت های خاص تعریف شده در سانترال
  • نرم افزار های حرفه ای گزارشگیری ارتباطات و وضعیت سانترال در ورژن های مختلف با توجه به نیاز شما
  • و بسیاری دیگر

photo_2016-10-12_22-32-55

توضیحات محصول

سانترال و تلفن گویا BCP-523N

دستگاه سانترال بتیس با قابلیت اتصال به ۳ خط شهری وپشتیبانی ۶ خط داخلی با قیمتی استثنایی ، پاسخگوی خودکار و امکانات کامل و کاربردی

متناسب با خطوط مخابرات ایران

برخی از امکانات مدل BCP-523N :

۱٫ اتصال به سه خط شهری :  Three CO lines

۲٫ اتصال به پنج تلفن داخلی  :  Five Intercom lines

۳٫ واحد پذیرش خودکار با راهنمای صوتی (تلفن گویا دو خط) :  Automatic Reception with Voice guidance

۴٫ توزیع منظم تماس با پیغام صوتی – تقسیم تماس :  USD (Uniform Call Distribution) with message

۵٫ سیستم دسترسی مستقیم به داخلی ها با پیغام صوتی  :  DISA (Direct Inward System Access)

۶٫ کنفرانس میان خطوط داخلی و خارجی :Extension and OC lines Conference

۷٫ منشی تلفن : Telephone Secretary

۸٫ انتقال تماس به داخلی دیگر :   Call Forwarding to other extension

۹٫ ارتباط با خطوط خارجی : Connect to outside lines

۱۰٫ انتظار مکالمه با پیغام خاص :  Message Waiting

۱۱٫ شبکه ارتباط داخلی ها : Extension Network

۱۲٫ تماس با سایر داخلی ها : Call to other Extensions

۱۳٫ اتصال به نمابر : Connect to Fax device

۱۴٫ چند فارسی عمومی رایگان  Free Persian General Messages

۱۵٫ گزارش تماس های انجام شده :  Calling Activity Reports

۱۶٫ محاسبه هزینه تماس :  Cost Management

۱۷٫ اتصال به کامپوتر :  Connect to Computer

….

 

کلیه محصولات بتیس با

۱۲ ماه گارانتی تعویض

عرضه میشود

      business brochure design with colorful hexagonal shapes

Pin It

ثبت دیدگاه

14 − 3 =